Reklamace a vrácení zboží

V případě reklamace nebo vrácení zboží nás můžete kontaktovat pomocí formulář níže, případně na email info@hiprint.cz.  Pro co nejjednodušší a nejrychlejší vyřízení vašeho požadavku Vám doporučujeme nás nejdříve kontaktovat

Postup pro reklamaci: 

  1. Vyplňte prosím Formulář pro reklamaci (pokud nebude formulář vyplněn, může dojít ke komplikacím při reklamaci a tím k prodloužení doby reklamace nebo v krajním  případě k jejímu odmítnutí), produkt zabalte a zašlete na adresu: HiPrint.cz.cz, P.O. Box 2, 60200 Brno.
  2. Bude-li produkt opraven nebo vyměněn, bude Vám doručen stejným způsobem, jaký je uvedený v objednávce (včetně výdejních míst). V případě, že Vám to nevyhovuje, napište nám to prosím do formuláře nebo na email.

Postup pro vrácení zboží:

Na vrácení zboží máte právo 14 dní po obdržení zásilky. Aby bylo vrácení uznáno, musíte nám do 14 dnů oznámit svůj záměr odstoupit od smlouvy a následně bez zbytečného odkladu nám zboží zaslat. Peníze za Vaše zboží dle našich podmínek dostanete na Vámi uvedený bankovní účet do 14 dní od přijetí zásilky námi.

  1. Kontaktujte nás prosím a sdělte nám Váš záměr produkt vrátit
  2. Vyplňte prosím Formulář pro vrácení zboží
  3. Produkt spolu s formulářem zabalte a zašlete na adresu: HiPrint.cz, P.O. Box 2, 60200 Brno. Upozorňujeme, že pokud pošlete balík na dobírku, nepřevezmeme ho. Peníze Vám budou po přijetí zásilky a po kontrole produktu zaslány na Váš bankovní účet.

V případě jakýchkoliv dotazů nás můžete kontaktovat pomocí kontaktů uvedených nahoře nebo pomocí formuláře níže.


Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: